Vil du bli en del av vårt
dyktige team?
Vil du bli en del av vårt
dyktige team?
Hva får du hos oss?
Hva får du hos oss?

Vår historie
Vi er et IT konsulentselskap med røtter tilbake til 1993. Vi deler en faglig interesse for informasjons- og datadeling mellom deltakerne i digitale økosystemer, og bidrar på kundesiden i store IT- og digitaliseringsprosjekter.
Vi er opptatt av standardisering og harmonisering, som en muliggjører for effektiv samhandling og interoperabilitet.
Det har vi tatt konsekvensen av, og er derfor engasjert i flere initiativer og prosjekter for standardisering og økt utbredelse. Se gjerne våre referanser for noen eksempler

Kompetanse-utvikling
Som konsulenter er vi opptatt av å stadig utvikle vår egen kompetanse. Vi setter årlig av en del av budsjettet til kompetanseutvikling, både felles og individuelt. Felles kompetansebygging gjør vi som kurs, sertifiseringer og faglige samlinger. Gjennom disse aktivitetene etablerer vi en felles plattform som gjør at vi kan snakke fag med hverandre. Hver konsulent disponerer også over midler for sin egen kompetanseutvikling. Om du foretrekker å delta på kurs, egenstudier, reise til konferanser eller om du har ambisjon om å ta fag eller moduler på universitet/høyskole finner vi ut av sammen.

Vårt mål
Vi er opptatt av å dele. Ikke bare dele erfaring og kompetanse, men informasjon. Ikke bare mellom mennesker, men mellom systemer, organisasjoner, bransjevertikaler og land. Vi tror oppriktig på at deling gir en gevinst langt ut over summen av delene, men det forutsetter delingsevne – eller interoperabilitet. Interoperabilitet har stått sentralt for oss siden starten, og vi arbeider hver dag med å legge grunnlaget for en økt evne til deling hos våre oppdragsgivere og deres forretningsforbindelser.

Vår kultur
Vi har vært i bransjen i mer enn 30 år, og vet at det er forskjell på hvem du jobber *hos* og hvem du jobber *med*.
Mange konsulenter opplever hverdagene hos oppdragsgiver som givende, men savner gode kolleger. Nettopp derfor investerer vi tid og ressurser på å bygge tilhørighet og relasjoner, både gjennom faste møtepunkter, reiser, sosiale og faglige aktiviteter og ulike verktøy for chat og samhandling. Resultatet av dette er at som Edisys’er har du alltid gode kolleger som stiller opp, uansett om det er faglige spørsmål, eller om du trenger å lufte ideer og tanker med noen.

Våre verdier
Vi verdsetter kompetanse og erfaring, og er klar over at kvaliteten på vår rådgivning og tjenester er direkte knyttet til våre konsulenters kompetansenivå. Nettopp derfor investerer vi tid og ressurser på faglig og personlig utvikling for våre konsulenter.
Kundetilfredshet er en sentral verdi for oss. Vi vil forstå kundens unike behov og målsettinger slik at vi kan levere skreddersydde løsninger som adresserer disse behovene. Kundeorientering, evnen til å lytte og stille gode spørsmål, og evnen til å etablere langvarige kundeforhold er avgjørende for oss.
En annen viktig verdi er integritet og etisk atferd, da IT-konsulentselskaper håndterer sensitive data og har ansvar for å ivareta klientenes tillit. Gode etiske standarder og transparens i forretningspraksis er nødvendige for å bygge og opprettholde et solid omdømme i bransjen. Til slutt, kontinuerlig læring og innovasjon bør også være en verdi for IT-konsulentselskaper, da teknologibransjen utvikler seg raskt, og de må være i stand til å tilby de nyeste og mest effektive løsningene til sine kunder.

Vår historie
Vi er et IT konsulentselskap med røtter tilbake til 1993. Vi deler en faglig interesse for informasjons- og datadeling mellom deltakerne i digitale økosystemer, og bidrar på kundesiden i store IT- og digitaliseringsprosjekter.
Vi er opptatt av standardisering og harmonisering, som en muliggjører for effektiv samhandling og interoperabilitet.
Det har vi tatt konsekvensen av, og er derfor engasjert i flere initiativer og prosjekter for standardisering og økt utbredelse. Se gjerne våre referanser for noen eksempler

Kompetanse-utvikling
Som konsulenter er vi opptatt av å stadig utvikle vår egen kompetanse. Vi setter årlig av en del av budsjettet til kompetanseutvikling, både felles og individuelt. Felles kompetansebygging gjør vi som kurs, sertifiseringer og faglige samlinger. Gjennom disse aktivitetene etablerer vi en felles plattform som gjør at vi kan snakke fag med hverandre. Hver konsulent disponerer også over midler for sin egen kompetanseutvikling. Om du foretrekker å delta på kurs, egenstudier, reise til konferanser eller om du har ambisjon om å ta fag eller moduler på universitet/høyskole finner vi ut av sammen.

Vårt mål
Vi er opptatt av å dele. Ikke bare dele erfaring og kompetanse, men informasjon. Ikke bare mellom mennesker, men mellom systemer, organisasjoner, bransjevertikaler og land. Vi tror oppriktig på at deling gir en gevinst langt ut over summen av delene, men det forutsetter delingsevne – eller interoperabilitet. Interoperabilitet har stått sentralt for oss siden starten, og vi arbeider hver dag med å legge grunnlaget for en økt evne til deling hos våre oppdragsgivere og deres forretningsforbindelser.

Vår kultur
Vi har vært i bransjen i mer enn 30 år, og vet at det er forskjell på hvem du jobber *hos* og hvem du jobber *med*.
Mange konsulenter opplever hverdagene hos oppdragsgiver som givende, men savner gode kolleger. Nettopp derfor investerer vi tid og ressurser på å bygge tilhørighet og relasjoner, både gjennom faste møtepunkter, reiser, sosiale og faglige aktiviteter og ulike verktøy for chat og samhandling. Resultatet av dette er at som Edisys’er har du alltid gode kolleger som stiller opp, uansett om det er faglige spørsmål, eller om du trenger å lufte ideer og tanker med noen.

Våre verdier
Vi verdsetter kompetanse og erfaring, og er klar over at kvaliteten på vår rådgivning og tjenester er direkte knyttet til våre konsulenters kompetansenivå. Nettopp derfor investerer vi tid og ressurser på faglig og personlig utvikling for våre konsulenter.
Kundetilfredshet er en sentral verdi for oss. Vi vil forstå kundens unike behov og målsettinger slik at vi kan levere skreddersydde løsninger som adresserer disse behovene. Kundeorientering, evnen til å lytte og stille gode spørsmål, og evnen til å etablere langvarige kundeforhold er avgjørende for oss.
En annen viktig verdi er integritet og etisk atferd, da IT-konsulentselskaper håndterer sensitive data og har ansvar for å ivareta klientenes tillit. Gode etiske standarder og transparens i forretningspraksis er nødvendige for å bygge og opprettholde et solid omdømme i bransjen. Til slutt, kontinuerlig læring og innovasjon bør også være en verdi for IT-konsulentselskaper, da teknologibransjen utvikler seg raskt, og de må være i stand til å tilby de nyeste og mest effektive løsningene til sine kunder.
Ledige stillinger

Ledige stillinger
Løsningsarkitekt
Som Løsningsarkitekt hos Edisys Consulting vil du vil du spille en avgjørende rolle i å transformere virksomheter gjennom digitalisering og optimal informasjonsdeling. Du vil få mulighet til å spille en sentral rolle i samfunnsnyttige prosjekter der man virkelig kan gjøre en forskjell.
Ansvarsområder
- Samarbeide med klienter for å forstå deres mål og utfordringer knyttet til digitalisering
- Designe og implementere skalerbare, sikre og robuste løsninger
- Lede arkitektoniske diskusjoner og oversette forretningskrav til innovativt teknisk design
Informasjonsarkitekt
Som Informasjonsarkitekt hos Edisys Consulting vil du bidra i prosjekter hos våre kunder for å etablere og forvalte informasjon som grunnlag for effektive prosesser, vurderinger og beslutninger.
Du vil inngå i en etablert faggruppe i Edisys, der du kan dele erfaringer og kunnskap med erfarne informasjonsarkitekter. Du vil arbeide i viktige prosjekter for store organisasjoner, der du bidrar til å skape orden og gjøre informasjonen nyttig for systemer og brukere.
Ansvarsområder
- Samarbeide med klienter for å forstå deres mål og utfordringer knyttet til digitalisering
- Designe og implementere skalerbare, sikre og robuste løsninger
- Lede arkitektoniske diskusjoner og oversette forretningskrav til innovativt teknisk design